Sunday, November 26, 2006

Oh! AGM..

Last Saturday, our Alumni was supposed to have our AGM cum Raya Gathering for members and ALL almuni of SMSTMFP.

I was really hoping that this time it would be as grand as the one that we had in 2003, when we also launched the "Tabung Masjid". AGM for 2004 and 2005 did not manage to attract as many alumni as 2003, but this year I was REALLY hoping that it would be otherwise.

I had sms-ed to almost all friends abt it (minus those who I think are actively reading messages in our e-groups - both semesta_smstmfp and smsk7579).

Note: Since the following part is mainly for my fellow almuni, I've decided to continue my blog in BM.

Oleh kerana dalam hati kecil saya ada sedikit perasaan yg merasakan tidak ramai akan hadir, saya pun membuat beberapa panggilan peribadi. Saya cuba hubungi rakan2 karib saya...

Rata2, ramai yang menyatakan tidak dapat hadir, dan sebab-sebabnya terbahagi kepada beberapa:

1. Beberapa org rakan yang memang ingin hadir, tetapi berada di luar Lembah Klang kerana kerja, terpaksa menghadiri kenduri kahwin keluarga terdekat, mahupun bercuti dengan famili.

2. Segan untuk hadir.

3. Mereka memang duduk jauh, seperti di KB, Johor, Kuantan dan Utara.

Walau bagaimana pun saya masih menaruh harapan agar ada 'kejutan-kejutan indah' (mat salleh kata "sweet surprises"), seperti kehadiran tak diduga daripada rakan2 yg berada di Kluang, Melaka mahupun P Mas!!

Nyata harapan saya hampa....

Namun, tak apa lah... masih ada yang sudi hadir, dan sempat saya rakamkan kehadiran mereka:




Menambahkan seri majlis kita itu ialah persembahan daripada kumpulan "Brothers":



p:s: more later...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home